onsdag 30 juni 2010

Bästa bloggarna inför #almedalen, #val2010 och vidare

Den här veckan föreslår Kent Persson att vi ska lista våra bästa bloggare, vilken utmärkt idé! Och det finns ju så många. Jag vill slå ett slag för mina närmaste i den politiska bloggosfären utan att göra anspråk på en komplett lista. De flesta kommer att finnas på plats i Almedalen.

Bästa kvinnliga förebilderna är givetvis Mary X Jensen, Amanda Brihed, Anna Troberg, Emma Marie Opassande Andersson, Farmor Gun Svensson. Allt ni gör är utmärkt inspiration!

Bästa förebilderna, olika part(i)er: Peter L Andersson, Seved Monke Ajneståhl, Mark Klamberg, Olof Bjarnason, Erik Laakso, Johan Hedin PLC. Sedan vill jag även nämna Staffan Dopping, Ulf Bjereld och Henrik Oscarsson som bidrar med stora och små insikter på många plan.

Mina nätverk, där jag är en liten atom i det stora, är bland andra:
Liberati, Människorättsnätverket Svart Måndag, Gröna Liberaler.

Alla finns på plats under Politikerveckan i Almedalen. Hoppas att vi ses där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar