torsdag 18 februari 2010

Traction!

Världens bästa OS-klipp. Ståpäls British Style med Steve Redgrave från Sydney's Coxless Four Finals:



Vinter-OS följer jag på Twitter, funkar utmärkt.

Äntligen blir det lite liv i luckan från den rödgrönasidan, de börjar gruppblogga! Helrätt! Som jag har längtat! Det är mycket lättare att lägga ut liberal politik och anledningarna till att alliansen ska få förnyat förtroende i september 2010 när det finns en definierad motpart. Oppositionen går från och med nu även att följa på @rodgront2010 på Twitter. Politik från bägge blocken möts på #val2010. Den taggen började jag med i januari som tvärpolitisk plattform där vi kan gräsrots-snacka med varandra. Den har funkat över förväntan. Jag har även med viss framgång försökt få med gammelmedierna på taggen #val2010 och det funkar med en del medan andra envisas med valet2010 vilket jag tycker är korkat - den taggen är längre. Nu ska jag lobba för att @alliansen blir vår officiella kontringskanal. Nu händer det!

P.S. Nikke Lindqvist tweetade just: Såväl rodgron.se som aliansforsverige.se har Google Analytics. Vore skitkul att se dessa båda i SIS-index (ping @m_gelin och ???)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar