lördag 17 april 2010

Till Folkpartister, hälsningar från Lustgården Katrineholm














Idag lördag är jag i Katrineholm på valskola, ska testa om det funkar att blogga nästan samtidigt som Anders Bourghardt och jag föreläser. Han pratar, jag pratar lite mindre. Vi talar om hur man möter väljare. Hur har du det med ditt motiverande värdesystem? Eftersom jag kampanjar mycket på nätet delar jag med mig lite här. Vi jobbar med en metod där man definierar sig utifrån tre förenklade typer och hela poängen är att man ska få större insikter i hur man själv fungerar och hur man kan förhålla sig till andra personlighetstyper. Nu har vi delat upp alla i grupper och väntar på strålande inspel om en dryg halvtimme.

Selma Lagerlöf sa att det här var Sveriges Lustgård. Skulle jag mot förmodan stöta på Göran Persson ska jag fråga om det stämmer. Bäst idag i Katrineholm är riksdagens tredje vice talman Liselotte Hagberg. Snacka om koll på läget. Kom gärna ihåg Gröna Liberalers intressanta årsmöte (anmäl dig här) i Stockholm går av stapeln den 24 april och att marschen för tillgänglighet är den 29 maj.

Lite senare:
Samtidigt som vi nära 100 folkpartister träffades i Katrineholm pågick Stockholmskonferensen som bland andra Seved och Anna bloggar om.

Tack för att vi fick komma och tack för en mycket givande dag i Katrineholm, alla liberaler!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar